ELAZIĞ KOVANCILAR İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

İsmet Paşa Ortaokulu Öğretmenleri İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Murat KAYA'yı ziyaret ederek E-Twinning projeleri hakkında bilgi verdiler.

İsmet Paşa Ortaokulu Müdürü Selami DEMİR, Müdür Yardımcısı Hasan ATAMUŞ, Fen Bilimleri Öğretmeni Merve AVCI, Sınıf Öğretmeni Fethiye SERT ve Matematik Öğretmeni Hacer GÜNDOĞAN Milli Eğitim Müdürü Murat KAYA'yı makamında ziyaret ederek 2 Uluslararası, 2 Ulusal eTwinning Projeleri hakkında bilgi verdiler.  -"Sanatla Öğrenme Yolculuğu" projesi ile Fen Bilimleri Öğretmeni Merve AVCI,      -"Evde Deneyin" projesiyle Fen Bilimleri Öğretmeni Merve AVCI, -"Sihirli Parmaklar" projesi ile Sınıf Öğretmeni Fethiye SERT ve -"Okulumuz Cıvıl Cıvıl" projesi ile Matematik Öğretmeni Hacer GÜNDOĞAN hazırladıkları projeler ile ilgili olarak Milli Eğitim Müdürü Murat Kaya'ya sunum yaptılar. Uzaktan eğitim sürecinde bile çalışmalarına ara vermeden devam eden öğretmenlerimize teşekkür ediyor, çalışmalara katılan öğrencilerimizi tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz.
İsmet Paşa Ortaokulu Öğretmenleri İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Murat KAYA'yı ziyaret ederek E-Twinning projeleri hakkında bilgi verdiler.

 

 10-06-202110-06-202110-06-2021









PROJENİN ADI: OKULUMUZ CIVIL CIVIL

PROJE SORUMLUSU :Hacer GÜNDOĞAN - İSMET PAŞA ORTAOKULU

Öğrencilerimize doğa bilinci kazandırmak,hayvan sevgisi aşılamak,Öğrencilerimizin iyilik ve yardımseverlik duygularını pekiştirmek,yaparak yaşayarak öğrenmelerini sağlamak,okul bahçemize güzel bir görünüm kazandırmak amacıyla kuş evi projemizi başlatmak istedik. Ayrıca okulumuzun bahçesinde bulunan ağaçlara,minik dostlarımız için birer yuva yapmayı düşündük.

Projemizin Hedefleri

İyi bir vatandaş olmak, çevre bilinci kazandırmak, yardımseverlik duygusunu geliştirmek, sorumluluk üstlenerek gereklerini yerine getirmek, ekolojik dengeye katkıda bulunmak, doğayı korumak, yaşadığımız çevrede ortak kullanım alanlarını paylaşmak, canlı yaşamına kendi hak ve ihtiyaçlarımıza olduğu kadar biyoçeşitliliğe ve çevreye de saygı duymak.

 

10-06-202110-06-202110-06-202110-06-202110-06-202110-06-202110-06-202110-06-2021

 
















PROJENİN ADI: SANATLA ÖĞRENME YOLCULUĞU

PROJE SORUMLUSU :Merve AVCI - İSMET PAŞA ORTAOKULU

 

Sanatla Öğrenme Yolculuğu "Konu Tabanlı Eğitim Yaklaşımı" kullanılarak 12-15 yaş aralığındaki öğrencilere öğretim içerikleriyle birlikte eleştirel düşünmeninde öğretilmesi öngörülmüştür. Böylece sanatı okul dersleri ile ilişkilendirip eleştirel ve yaratıcı düşünme becerilerini geliştirmek, yaratıcı özgüvenlerini artırmak amaçlanmıştır. 13 ortaklı uluslarası bir projedir.

Projemiz ile öğrenciler farklı sanatçıların hayat hikayelerinden ilham alma, bazı sanat eserlerini farklı derslerle(matematik,Türkçe, İngilizce, görsel sanatlar, müzik...) ilişkilendirebilme, hata yapmaktan korkmadan başarıya ulaşılabileceğini fark etme ve kendi sanat eserlerini oluşturma fırsatı buldu.

Okulumuzun 7. Sınıf öğrencilerinin dahil olduğu projede bu kazanımların yanı sıra farklı web 2.0 araçları kullanılarak öğrencilerin teknoloji farkındalığı da artırılmıştır.

 

Proje sonunda proje katılımcısı olan okulların ortak yazdıkları hikaye bir e kitap haline getirilmiştir.

 

PROJENİN ADI: EVDE DENEYİN

PROJE SORUMLUSU :Merve AVCI - İSMET PAŞA ORTAOKULU

Evde Deneyin projemiz  Türkiye ve Avustruya'dan öğretmen ve öğrencilerin yürüttüğü çok ortaklı ve uluslararası, konusu pandemi sürecinde okuldan uzak olan öğrencilerin evlerinde deney yapmaları olan bir Avrupa projesidir. Yaparak-yaşayarak öğrenmenin esas alındığı çalışmada proje üretme, materyal hazırlama, sergiye yönelik ürün oluşturma etkinliklerini içine alan somut ürünler ortaya çıkarıldı.

Pandemi sürecinde okul ve laboratuvar ortamından uzakta kalan çocukların evinde bir laboratuvar ortamı olduğunu keşfetmelerini sağlamayan projede deney malzemeleri evden sağlanarak atık malzemelerin de deney malzemesi olabileceğini farkındalığı kazandırılmaya çalışıldı. Proje sonunda, çocukların günlük kullanılan malzemelerin, yapılan aktivitelerin aslında bilimin bir parçası olduğunu görmüş olması ve artık hiçbir nesneye eskisi gibi sıradan bir gözle bakmaması hedefleniyor.

 

Öğrenciler proje çalışmalarını uzaktan ve çevrim içi toplantılar şeklinde gerçekleştirdi. Böylece farklı şehir ve ülkelerden akranlarıyla iletişime geçme tanışma ve kendini ifade edebilme becerileri kazanma fırsatı buldu. Proje sonunda öğrencilerimizin oluşturduğu tüm etkinlikler bir sanal sergide toplanmıştır.

 

 

10-06-202110-06-202110-06-202110-06-202110-06-202110-06-202110-06-2021

















 

PROJENİN ADI: SİHİRLİ PARMAKLAR

PROJE SORUMLUSU :FETHİYE SERT- İSMET PAŞA İLKOKULU

      Sihirli parmaklar projesiyle öğrencilerimizin el becerilerini geliştirerek günlük yaşam becerilerini kazanmalarını hedefliyoruz. İlgi ve yeteneklerini keşfetmelerini sağlamak için özgün materyaller tasarlamalarına imkan sağlamak istiyoruz. Öğrencilerin işbirliği içinde çalışıp kendi tasarımlarını yapmalarını ve üretmenin önemini kavramalarını sağlayıp okula olan ilgi ve sevgilerini arttırıp topluma faydalı bireyler olmalarını amaçlıyoruz. Evde, okulda, sosyal çevrede sorumluluk bilincinin gelişmesi için olumlu davranışlar kazandırmayı istiyoruz.

 

     Proje sonucunda öğrencilerimizin el becerileri gelişti. Web2.0 araçlarını kullanmayı öğrenip teknolojik farkındalık kazandılar. Uzaktan eğitimde evlerimizi beceri atölyelerine dönüştürülüp yaratıcı üç boyutlu çalışmalar tasarladık. Her hafta farklı etkinlikler yaparak derslerimizi eğlenceli hale getirdik. Öğrencilerimiz farklı illerden arkadaşlıklar edinerek işbirlikçi öğrenmeyi tatmış oldular. Projemizle yaratıcı düşünme ve proje temelli öğrenmeyi de 4.sınıf  müfredatımızla entegre ederek sınıflarımızda öğrencilerimize aşılamış olduk.

 

 

 

10-06-202110-06-202110-06-202110-06-202110-06-202110-06-202110-06-202110-06-202110-06-202110-06-202110-06-202110-06-202110-06-2021

Çarşı Başı Mah. Mehmet Nuri Bozdağ Cad. No5 Kovancılar/ELAZIĞ - 0424 611 24 28

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.