ELAZIĞ KOVANCILAR İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

“ELİMİ TUTAR MISIN?” PROJESİNİN YIL SONU DEĞERLENDİRME PROGRAMI

 Kaymakamlığımız ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüzün işbirliği ile riskli öğrenci gruplarının topluma kazandırılmasına yönelik başlatılan “Elimi Tutar Mısın?” projesinin yıl sonu  değerlendirme programı yapıldı.
“ELİMİ TUTAR MISIN?” PROJESİNİN YIL SONU DEĞERLENDİRME PROGRAMI

Kaymakamlığımız ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüzün işbirliği ile riskli öğrenci gruplarının topluma kazandırılmasına yönelik başlatılan “Elimi Tutar Mısın?” projesinin yıl sonu  değerlendirme programı yapıldı. Programa İlçemiz Kaymakamı Sayın Hasan GÜNDOĞDU, Belediye Başkanı Sayın Hacı AKPINAR, Palu Kaymakamı Sayın Mehmet ÖZTÜRK, Maden Kaymakamı Sayın Ömer BÜYÜKERGENE, Elazığ Belediye Başkan Yardımcısı, Elazığ Belediye Eski Başkanı Şükrü KACAR, İl Encümen Başkanı ve Meclis Üyeleri, Arıcak Belediye Başkanı, Palu Belediye Başkan Vekili, Elazığ Ak Parti Kadın Kolları Başkanı, İlbank Bölge Müdürü, Elazığ İl Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü Şube Müdürü,  Elazığ Spor Kulübü Başkanı, MEMUR-SEN İl Başkanı, Köy ve Mahalle Muhtarları, Şehit yakınları, Kamu Kurum ve Kuruluş Temsilcileri, Siyasi Parti Temsilcileri, STK Temsilcileri, Kovancılar Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Mütevelli Heyeti Üyeleri, öğrenciler ve rol model aileler  katıldı.  Kaymakamımız programda yaptığı konuşmada; Bu gün burada Elimi Tutarmısın Projesinin 2016-2017 yıl sonu değerlendirme  programı  için toplanmış bulunmaktayız. Bilindiği üzere eğitim bireyin davranışlarında istendiği yönde değişim kazandırmak sürecidir. Toplum olarak bir arada güvenli, huzurlu, barışçı, birlik içerisinde yaşayabilmek için istendik davranışların kazandırılması büyük önem arz etmektedir. Öğrencilerimiz,çocuklarımız bu istenilen davranışları okullarında, ailelerinde, çevrelerinde gözlemledikleri model kişilik olarak seçtikleri bireyler aracılığıyla sağlamaktadırlar. Bu gün burada toplamamızın nedeni olan “Elimi Tutarmısın” projesi de bu amaçla çalışmalarını sürdürmekte, öğrencilere doğru rol modeller aracılığı ile eğitmeyi amaçlamaktadırlar. Rol modellerin bilinçli, sevgi dolu, zararlı tutum ve davranışlarından uzak oluşu öğrenciyi de bu olumlu davranışlara özendirecektir. Sağlıklı, güvenli, toplumun geleceği sağlıklı ve güven içinde büyümüş çocuklar tarafından olacaktır. Bu projemiz sayesinde 105 öğrencimizin yüreğine, aklına, davranışlarına, ihtiyaçlarına, vicdanına dokunan 105 rol modelimiz, bu öğrencilere sağlıklı, umutlu, başarlı, istendik geleceğe olması yönünden çok çabaladılar, çabalıyorlar ve çabalama yada devam edeceklerdir. Hepsini tebrik ederim. 105 öğrenci yarının inşasını oluşturan   105 tuğla gibidir. Bu sayılar her geçen sene artmaktadır. Projemize baktığımız zaman süreç ilerledikçe gerek okullarında gerek ailelerinde gerekse İlçemizde olumlu değişimlerin etkisini göstermeye başladığı gözlenmektedir. Özellikle dezavantaj grubundaki örencilerimizin yakın ilgiye, sevgiye, örnek bir kişiliğe çok ihtiyacı olduğundan rol modellerinin birer anne ve baba birer arkadaş gibi yakın olması, beraber paylaşımlar yapmaları, beraber eğlenip beraber üzülmeleri, biri birlerine evlerini sofralarını gönüllerini açmaları hepimizi duygulandıran çalışmalar yapmaları taktire şayandır. Toplumun huzuru, kalkınması, refahı, sizler sayesinde inşa edilen geleceğimizle olacaktır. Yunus’un da dediği gibi “cümleler doğrudur sen doğru isen, doğruluk bulunmaz sen eğri isen” Rol model olmanın ne kadar ince bir dokunuş olduğu buradan  anlaşılmaktadır. Projemizin devamı ile seneye de daha huzurlu, sağlıklı, mutlu, umutlu, vatan sevdalısı gençlerimizi yetiştirmeye devam edeceğiz. Umut gelecekte gizlidir. dedi. 29-05-201729-05-201729-05-201729-05-201729-05-201729-05-201729-05-201729-05-201729-05-201729-05-201729-05-201729-05-201729-05-201729-05-201729-05-201729-05-201729-05-201729-05-201729-05-201729-05-2017

Çarşı Başı Mah. Mehmet Nuri Bozdağ Cad. No5 Kovancılar/ELAZIĞ - 0424 611 24 28

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.